Vagttelefon

Alle vores kunder har mulighed for at ringe til vores vagttelefon fra det tidspunkt udstyret er leveret eller hentet på vores lager, samt under et arrangement.
Det er kun kontaktpersonen for arrangementet der må ringe til vagttelefonen med mindre andet er aftalt.
Vagttelefonen er som udgangspunkt kun til problemer med det udstyr som LANudlejning har leveret.
Internetforbindelse og strøm frem til vores udstyr er kunden eget ansvar.

Når den vagtansvarlige modtager et opkald vil personen vurdere om problemer kan løses pr telefon eller om det er nødvendigt at være on-site.
Opkald om problemer som ikke vedrøre eller er opstået pga LANudlejning udstyr vil blive faktureret 200 kr pr påbegyndt kvarter.

Priser:
Opkald til vagttelefonen som som ikke har relevans: 1000 kr.
Problemløsning via telefon på IKKE LANudlejning udstyr: 200 kr pr påbegyndt kvarter.
Problemløsning on-site på IKKE LANudlejning udstyr: 600 kr pr påbegyndt time*

*Tiden starter ved første opkald og til vi er hjemme på adressen igen.