Ofte Stillede Spørgsmål

Her kan du finde svar på de spørgsmål vi får mest.

Tager i ud og hjælper?

Du kan tilkøbe en række services bla. opstilling og nedtagning. Læs mere her.

Giver i rabat eller sponsorat?

Vi tilbyder alle frivillige foreninger 25% rabat på leje af udstyr. Læs mere her.
Vi tilbyder alle 25% rabat på leje af udstyr med vores reklamerabat. Læs mere her.
De to rabatter kan godt kombineres, så du kan opnå 50% rabat på leje af udstyr.

Kan jeg få hjælp til at finde ud af hvad jeg skal bruge?

Ja det kan du, send os email med oplysninger om dit arrangement. Så laver vi en løsning til dig.

Kan i levere el-materiel (tavler, kraftkabler mv)?

Ja det kan vi.
Vi har el-materiel til 400 deltagere.

Hvor meget kapacitet har i?

Vi har over 6000 deltagerporte (RJ45 kobber) på lager i øjeblikket, dvs uplink porte er ikke medregnet i dette tal. Uanset om du skal bruge 10 porte eller over 6000 så skal vi nok hjælpe dig.

Hvor meget koster det at holde et LAN?

Det er forskelligt fra LAN til LAN, det afhænger af deltagerantal samt tilkøb af services. Du kan i menuen "PRISER" udfylde vores formular og du vil indenfor 48 timer modtage et prisoverslag fra os.

Hvornår skal jeg betale?

- Betaling sker efter arrangementet med mindre andet er aftalt.
- Depositum betales når lejekontrakten er underskrevet.

Leverer I en internetforbindelse?

Vi har ikke mulighed for at levere en internetforbindelse.
Internetforbindelsen skal du eller det sted du skal afholde dit event sørge for.

Har i lokaler jeg kan leje til mit LAN?

Vi har ikke lokaler du kan leje, vi har udstyret du skal bruge til dit LAN.
 All works